Tuesday, November 23, 2010

kegilaan drama korea

salam...

kegilaan korean drama semakin memuncak....skrng ni tiap2 malam....isnin sampai khamis, start kol 9-11.30pm aku akan layan citer korea ni... kat channel KBS 391, ASTRO....hari isnin n selasa aku akan tgk citer Sungkyunkwan Scandal..pukol 9pm sampai 10.15 pm...citer dia ok la....besh jugak...aku ingt nk cari dvd jugak la...nk wat koleksi.....pastu ari rabu n kamis pulak citer Fugitive Plan B, lakonan B aka Rain....citer dia pon ok jugak....then, bila kol 10pm pulak , aku layan citer Cruel Love....pon sama citer dia....best....citer ni start ari isnin sampai kamis...skarng ni aku ngah kumpol duit nk borong sume citer2 kat atas ni....tp ntah la..bila agaknye boleh beli ek...huhuhu...

2 comments:

aku ain said...

mak aih..dasat2! ;p

adikakteh said...

hahaha..tau x pe...dh ade ke koleksi citer korea yg baru???huhu

Post a Comment