Sunday, June 26, 2011

smile

salam, sume.....
dh lama x update blog ni..maklumla busy skit ngn thesis...opss, not sikit but byk....haha...apela aku ni kan, rojak kan bahasa pulak.....

ok, hari pengalaman pertama aku kuar dinner sorang2...seblm ni kalu kuar mesti ngn kakteh or member2 aku (akma @ aina)....sunyi je makan sorang2...ahakss...xleh nk gosip2, chating2...haha....

kol 8 aku kuar, cr restoren yg x penah pegi lg sblm ni....niat nak makan western, tp bila pikir smula lunch pon x makan nasi, so aku pon ubah la menu dinner aku tu...nk tau ape aku order???hmmm, NASI GORENG USA ngn JUS EPAL....meal tu not bad la....kenyang la aku makan..sampai skrng jugak la...nak tau makan kat mane???jeng3x....restoren KAYU MANIS...kat SEKSYEN 7, BBB....

oklah, sampai sini dl....akan menyusul tukpost ke-2...story lepas aku dinner.... :))

No comments:

Post a Comment